E-poe müügitingimused

Veebipoe PALAZZO.EE (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ PALAZZO INTERIORS OÜ (registrikood 11248789), Asukohaga Pärnu maakond, Pärnu linn, Pärnu linn, Papiniidu tn 58-49, 80022.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud  andmeväljad  ning  valida  sobiv  toodete  kohaletoimetamise  viis.  Seejärel  kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Transpordi hinnakiri:

  • Pärnumaa, Tallinna linn, Tartu linn – 30 eur
  • Ülejäänud Eesti 45 eur
  • Suuregabariidilistele toodetele, mis vajavad tuppa tõstmiseks 2 inimest lisandub lisatasu, alates 30€. Vastavatele toodete lisainfosse on lisatud juurde märge “Tarneinfo: Suuregabariidiline toode” ning transpordi lisatasu lisatakse tootele ostukorvi faasis.
  • Väikestele toodetele nagu küünlad ja ruumilõhnatajad oleme lisanud tarnevalikuna Itella pakiautomaadi. Seda valikut pakutakse ostukorvi faasis ning pakiautomaati tarnimise hind lisandub vastavalt paki suurusele automaatselt. Pakiautomaati tarnimise hinnakiri paki kohta põhineb Itella pakiautomaadi teenuse hinnakirjal.

Veebipoe müüdavad järeltellimusel tellitavad tooted saabuvad Eestisse välismaa ladudest. Erinevatel toodetel on erinev tarneaeg, kuid eeldatav tarneaeg jääb tavapäraselt 4-8 nädala sisse. Konkreetsem tarneaeg täpsustatakse meiepoolsel tellimuse kinnitamisel.

Erandlike juhtumite korral, kus tarneaeg peaks mingitel põhjustel pikenema, teavitame sellest ostjat esimesel võimalusel.

Taganemisõigus

Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganemine ja tagastusõigus kaubale, mis on valmistatud isiklikke vajadusi arvestades. 14 päeva jooksul saab Veebipoes tagastada vaid neid tooteid mis pole eritellimustooted – antud e-poe puhul on need tooted, mille juures EI OLE teksti “Eritellimustoode”.

Toodetel, mis on märgitud tekstiga “Laos”, on pärast tellimuse kättesaamist ostjal õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba  olemuses,  omadustes  ja  toimimises  veendumiseks  viisil  nagu  see  on  lubatud  kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks  või  sellel  on  kasutamise  või  kulumise  märke,  on  Veebipoel  õigus  alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile e-pood@palazzo.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Ostja saadab taganemise avalduse Veebipoe e-posti aadressile e-pood@palazzo.ee. E-mail peab sisaldama infot tagastatava kauba, tellimusnumbri ja arveldusarve kohta, kuhu tuleb raha tagasi kanda, võimalusel kauba tagastamise põhjus.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb  toimub varem.

Kui   ostja   on   sõnaselgelt   valinud   Veebipoe   pakutud   kõige   odavamast   tavapärasest   asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Itella pakiautomaati tellitud toodete tagastamine

Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes Smartposti sinisest pakiautomaadist üle Eesti.
Sinisesse pakiautomaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.

Kui pakk saabus Smartposti valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist. Vormistamise tulemusena saab klient uksekoodi tagastatava kauba sisestamiseks soovitud pakiautomaati.

Tutvuge ka paki tagastamise infoga erakliendile.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile e-pood@palazzo.ee.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood  puudusega  kauba.  Kui  kaupa  ei  ole  võimalik  parandada  ega  asendada,  tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmetetöötlemine

Viide privaatsustingimustele siin.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile e-pood@palazzo.ee.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.